Thursday 5 July 2012

TERIMA KASIH YA ALLAH

.. Assalamualaikum peeps :) terasa lama sangat dah tak update blog sbb tak ada masa .. terlalu busy buat masa neyh , hehe .. macam macam dah benda y jadi buat kebelakangan neyh .. tapi tak semua cerita y kita bleyh terus dan berkongsi dengan semua .. dalam hidup neyh terlalu banyak dugaan , tapi kita kena lah hadapi semua dgn hati y tenang .. sbb Allah tidak akan menguji kita jika ujian itu d luar kekuatan kita .. Allah tidak akan memberi apa y kita inginkan tapi Allah memberi apa y kita perlukan :) .. lagi pown sekarang dah banyak perkara y saya pelajari .. Alhamdulillah , rezeki dari Allah :) dan Alhamdulillah Allah telah mempertemukan saya dgn orang y benar benar bleyh menjaga saya .. tapi itu semua impian dan harapan saya dgn dye .. saya berharap dye y terakhir dalam hidup saya dan dye y terakhir bertakhta d hati saya .. mungkin ada benar kata dye , ini terlalu awal .. tapi tak salah kalo kita hanya merancang .. sejujurnye saya SAYANG awak WMH ! .. bagi saya awak cukup sempurna .. mungkin awak orang y bleyh mendidik dan menjaga saya ke jalan y benar .. Insyallah :D .. saya sentiasa berdoa agar awak benar benar untuk saya .. walaupown banyak dugaan dan ringtangan melanda antara kita :) saya tahu awak belum bleyh terima saya sepenuh nye .. tapi saya percaya kalo dah Jodoh tak kan kemana .. dan saya percaya awak akan terima saya seadanye :) cuma tidak tahu cepat atau pown lambat .. hanya mampu berdoa dan berserah kepada Allah :) .. okk , sudah lah too tak nak cerita lebih lebih lagi .. Semoga Allah mempermudahkan segalaNye , AMIN :) ..

No comments:

Post a Comment

followers :3