Friday 6 July 2012

Dugaanye :)

.. Assalamualaikum dan selamat malam semua :) .. Selesai sudah solat maghrib terus amek lappy n update blog :) .. ada sesuatu y hendak d luahkan d blog neyh :) .. Ya Allah serious hati neyh terlalu pedih sangat .. hanya Allah dan diri sendiri ja tahu bagaimana rasanye .. terima kasih sbb awak buat saya ngis dan saya tak kisah pown .. cuma saya terkilan dengan sikap awak .. kenapa awak buat macam neyh ? .. saya tahu asal nye saya bukan sesiapa dalam hidup awak .. dan awak belum bleyh terima saya sepenuh nye dalam hidup awak .. saya tak kisah dan mugkin terlalu awal .. tapi kejadian petang tadi membuatkan saya perit dan saya fobia dgn semua neyh .. jujur saya cakap Maaflah saya tak pernah d tengking oleh sesiapa pown .. mama dgn papa saya pown tak buat saya macam neyh .. ingatlah saya y saya juga ada hati dan perasaan .. awak tak perlulah tengking saya macam tadi , cakap ja baik baik ..please jangan buat saya macam tak ada harga diri :'( .. saya sangat kecewa dgn sikap awak .. d sbb kan pic y d upload awak jadi macam neyh .. kalo tak suka , terus terang tak suka .. jangan buat saya macam tak ada harga diri .. betul apa y org cakap : sebelum dapat , semuanye indah belaka .. tapi bila dah dapat ? .. pandai pandai sendiri lah jawab .. walau apa pown , saya tak pernah membenci diri awak .. dan saya prcaya , setiap apa y berlaku pasti ada hikmah nye .. Allah tidak akan menguji kita kalo perkara too d luar kekuatan kita .. .. Just because a person smiles all the time , that doesn't mean their life is perfect .. That smile is a symbol of hope & strength ..

No comments:

Post a Comment

followers :3